2014!

 
Oj här har det varit ekande tomt! Mycket av det har berott på att jag har haft så sjukt mkt i skolan. Men vad jag har haft för mig då sen senast, jo jag har som sagt haft väldigt mkt i skolan med föreläsningar, lektioner, grupparbeten och tentor. Har även försökt umgås med mina fina vänner här i Örebro men även mina underbara vänner hemma i Katrineholm som jag saknar som en galning! <3
 
Har haft otroligt kul men har även haft en otroligt jobbig tid, drabbades först av en kraftig hosta och förkylning som ledde till att jag blev utmattad och var yr hela tiden i hela 1,5 månad. Som tur är så mår jag äntligen riktigt bra! :)
 
Har även haft ett väldigt välbehövligt jullov fyllt med julfirande, jobb, vänner och nyårsfirande. Men nu är man tillbaka till skolan och verkligenheten igen.
 
Om jag tänker tillbaka på 2013 så är det med blandade känslor! Året började med en ganska tuff period i skolan men som sedan blev mycket bättre tack vare mina fantastiska vänner. Sedan var det dags för bal under en underbar dag med Sofia. Sedan kom studenten som jag måste säga var en av årets höjdpunkter, att få sitt betyg och vara hur stolt som helst och sen åka runt på stan med studentflaket och skrika för full hals, vilken känsla!!! :D
Sommaren var full med jobb och tid med vänner och familj innan det var dags att flytta till Örebro och påbörja en utbildning som passar mig perfekt. Samma som med studenten så är nollningen en period som jag sent kommer glömma, träffade så mycket nya människor och har fått vänner för livet! Kom även igång med träningen under den här tiden men blev då tyvärr sjuk, vilket sedan blev den jobbigaste perioden detta året. Om man ska sammanfatta året så har det alltså varit fullt med fantastiska minnen men även väldigt jobbiga och jag har fått nya vänner men även förstått att vissa man trodde var ens vänner egentligen inte var det.
 
Men nu har ett nytt år börjat och som vanligt har jag ett nyårslöfte som jag i år ska fullfölja! Mitt nyårlöfte är att jag ska komma igång med träningen igen då jag verkligen mår mkt bättre då och att jag ska leva i nuet och bara ha kul! 2014 ska bli mitt år!!
 
Här kommer lite bilder från året (de kommer inte i ordning);
 
Så nu ska jag inte skriva nåt mer för idag, det var ju en del att läsa! Eller var säger du Sofia, räcker det? ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

TACK! Äntligen säger jag bara!!

En rejäääl tjejkväll får vi ta och ha igen snart! :D<3

Svar: Det måste vi verkligen!!! Ni får komma hit så får vi ta en girlsweekand! <3
andersssonelin.blogg.se

2014-01-04 @ 21:46:17
URL: http://sofiaforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0