Turkiet!!!

Nu var det en vecka sen sist och det har hänt mkt sen dess bl.a träning, tandläkarn, 25-årsfriande, långpromenader m.m. I söndags spenderades dagen med Erika och att kolla på resor tills i sommar och det slutade med att vi bokade en veckas semester till Turkiet i augusti. Ska bli så sjukt kul och en perfekt avslutning på sommarn innan skolan drar igång igen, LÄNGTAR!!! Igår tog jag en långpromenad och sen blev det en fika med mycket prat med Sofia :)
 
Idag började dagen med föreläsning, efter det skulle jag egentligen ha hämtat nyckeln till lägenheten men fick då reda på att hon som har haft lägenheten inte har flyttat ut eller städat så det blev inget med det, IRRITERANDE!! Förhoppningsvis får jag den i morron! Efter skolan blev det istället att handla mat och äta lite innan jag drog till gymmet en timme. Efter det blev det en timmes promenad med Lisa längs med svartån, riktigt skönt i det fina vädret måste jag säga! Just nu tar jag det bara lugnt och tänkte fixa lite fruktsallad, mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0