Varför ska det vara så svårt!!!

Sitter just nu och försöker få det här jäkla inlämningen klar, har snart skrivit så mycket man ska skriva men det jag har skrivit är inte så bra om man säger så! Men men förhoppningsvis får jag ihop nåt bra till slut. Ska väl plugga lite till och sen blir det att packa, äta och duscha innan jag drar tillbaka till Örebro igen. Ikväll ska jag på tacokväll hos Angelica med Lisa, Ellen, Kristin och Johanna, ska bli skönt med en lugn tjejkväll utan utgång :)
 
Igår hade jag ju en lunchdejt med mina fina tjejer, hade så sjukt roligt!! Saknar dom sååå mkt när jag är borta men man får stå ut, tack och lov för dagens teknik! Vi ska även till Ullared tillsammans om några veckor och det ska bli hur kul som helst, vem gillar inte att shoppa med vänner?
 
Nej nu är det bäst att fortsätta skriva så att jag blir klar med det här nån gång...
 
En bild från marknaden på Ökna i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0