Nollningen 2013..

 
 
 
 
Då har det hittills gått 2 dagar på nollningen och jag kan bara säga att jag ser fram emot de närmaste veckorna, har haft så himla kul de senaste dagarna! I fredags började dagen som sagt med information och indelning i nollegrupper. Måste säga att jag är helnöjd med min nollegrupp, alla är hur härliga och trevliga som helst. På kvällen var det dags för den årliga färgfesten på Kåren och innan det var det förfest med nollegruppen, som för övrigt heter Cheers n Jocks :) Hade en väldigt rolig kväll!
 
Igår var det kubbtävling och parkhäng och sen på kvällen var det dags för förfest igen och sen fest på Kåren med -ist-tema. Min grupp kom som royalister. Även denna dag var lyckad!
 
Idag är det en efterlängtad vilodag så att vi orkar med ett fullspäckat schema nästa vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0