Lunchdejt med dom bästa...

I morse påbörjades dagen med att lämna in "Lilla blå" (min bil) på verkstan och har sedan dess suttit med näsan i böckerna och försökt skriva på två arbeten som måste vara klara inom några dagar. Det märks att man inte går på gymnasiet längre, de uppgifter man får är så himla mycket svårare men det känns i alla fall som att jag har valt rätt program!
 
Nu ska jag fixa mig och sedan ta bussen till stan för att träffa Sofia och Erika för en lunchdejt. Fast att det bara var två veckor sen vi sågs så känns det som en evighet. Dessa två personer betyder så oerhört mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0