Låter som en kråka..

I morse när jag vaknade lät jag verkligen som en kråka, man hörde inte vad jag sa och rösten sprack hela tiden. Nu är det lite bättre men hoppas den blir ännu bättre till ikväll då det är dags för "Djungelsittningen" på Strömpis med Sesams alla nollor och faddrar. Men innan det är dags för sittningen har jag en del saker att göra! Måste hinna med att plugga i några timmar, handla lite, gå en promenad, städa och försöka packa väskan så att det är bara att gå upp och åka i morron. Är nämligen ledig fram tills på onsdag så tänkte åka hem till Katrineholm och spendera lite kvalitetstid med familj och vänner <3
 
Nej nu är det bäst att jag sätter fart med pluggandet....
En bild från balen 2013, en dag att minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0