Känner mig tom...

Nu var det en bra tag sen jag bloggade men det har varit så mkt med skolan och nollningen så har inte hunnit. Tänkte lägga upp lite mer bilder från nollningen efter onsdag då det är finsittning och det allra sista vi göra på nollningen :)
 
Igår var både en riktigt bra dag men även en riktig skitdag. Dagen började inte så bra då jag fick reda på att min älskade gammelfarmor hade gått bort, tror inte riktigt att det sjönk in igår men idag känner jag mig helt tom. Då det är jättesorgligt så var det nog bäst för henne då hon har levt en riktigt bra liv i hela 97 år! <3
 
Kvällen igår var dagens höjdpunkt, det var nämligen dags för togaparty på Kåren. Efter skolan åkte jag och Kristin hem till mig och fixade oss lite och sen gick ut och åt innan vi drog vidare till Ellen där det blev lite härligt tjejsnack innan vi slutligen kom fram till Bryggan och Kåren. Blev en jätterolig kväll men mycket dans :)
 
Just nu sitter jag med skolböckerna i högsta hugg och försöker få lite plugg gjort. Proppar även i mig halstabletter och dricker te i förhoppning att jag inte ska låta som en man. Jag har blivit dunder förkyld, trodde att jag var på bättringsvägen men sån tur har man ju inte! Kl 15 tar jag cykeln ner på stan för att möta upp Angelica och Kristin för lite shopping inför finsittningen och sedan blir det att möta upp Johanna, Lisa och Ellen för en fika. Är så glad att jag har träffat så härliga tjejer! Saknar dock mina underbara tjejer i Katrineholm men förhoppningsvis träffar jag dom när jag kommer hem över helgen. Känner att jag behöver prata av mig lite och ingen känner mig som ni gör <3
 
Kristin, Ellen och jag igår!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh vad fint skrivet, det har varit tomt på bloggen lääääänge....!!! :)
Snart helg och då ses vi!!!!!!! <3

Svar: Tack <3 Det gör vi! Vi har såååå mkt att prata om att jag inte vet vart man ska börja <333
andersssonelin.blogg.se

2013-09-19 @ 13:28:57
URL: http://sofiaforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0