Feber, förkyld och plugg..

Sitter just nu och försöker förbereda mig inför en redovisning vi ska ha av projektet i morron samtidigt som jag knarkar Alvedon och nässpray. Börjar bli riktigt trött på den här jäkla förkylningen nu, har liksom varit förkyld i tre veckor så tycker att den borde försvinna snart! Ikväll ska jag i alla fall tvinga mig iväg på cykeln in till stan för att se på bio med Angelica, det är förhandsvisning för filmen Rush som gäller :)
 
I helgen hade jag besök av Lovisa och Sandra. Vi började med shopping vid Marieberg, fick med mig en vinterjacka, två träningströjor och en sport-bh så blev riktigt nöjd. Efter det åkte vi hem till mig och satt och pratade om allt möjligt i ett par timmar innan Lovisa var tvungen att åka hem. Då tog jag och Sandra bussen in till stan och åt och sedan blev de även då bio. Vi såg på filmen "Familjetrippen" och den rekommenderas verkligen :) Innan vi tog bussen hem igen blev det varsin cider på Pitchers.
 
Nej nu ska jag fortsätta med pluggandet och sedan blir det att laga mat innan jag drar mot stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0