Ledig och jobb..

Den här veckan började inte alls roligt!! Det började i måndag med att jag började känna mig konstig på bilden och sen när jag kom hem hade jag 38 graders feber :( detta ledde till att jag fick stanna hemma från skolan i tisdags och onsdags. Gick till skolan igår och det var då allt vände, mådde mycket bättre och sen fick jag reda på ett slutbetyg och två betyg på två prov som blev mycket bättre än vad jag trodde, blev hur glad som helst!! :D när vi sedan fick reda på att vi inte hade några lektioner idag (fredag) så svävade jag på moln!!
 
Just nu sitter jag och äter lite gröt till lunch, har redan hunnit med en långpromenad, plugg och dushat idag. Jag ska snart dra mig till duveholmshallen för introduktion av mitt extrajobb. Beroende på hur lång tid det tar så ska jag kanske träffa Sofia en snabbis efteråt men vi får se....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0