Hoppas på bra resultat..

Igår efter skolan blev det en promenad med Lovisa och sen när jag åkte hem blev det en skön eftermiddag och kväll med familjen :)
 
Har precis slutat och sitter just nu i korridoren och ska försöka skriva lite på en filosofi-uppsats som ska vara klar tills på söndag och jag har typ inte skrivit ett dugg så börjar bli lite stressad. Ska klippa mig om en timme så passar då på att skriva lite. Jag hoppas verkligen att jag blir nöjd, är jätterädd för att det kan bli väldigt kort eftersom det har blivit jätte slitet på senaste tiden! :( Men men det är ju bara hår så det växer ju ut!
 
Nu är det föresten bara en vecka kvar tills jag och Erika ska åka på studentkryssningen!!!! Hoppas och tror att det kommer bli sit kul!! :D
 
Nej nu ska jag sätta fart med pluggandet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0