Här ekar det tomt....

Har inte bloggat något på hela lovet men har inte haft lust. I tisdag till onsdag var jag på studentkryssningen med Erika, det var riktigt kul med väldigt mycket dans :D Det enda som var lite dåligt var maten på kvällen, var inte alls som jag hade tänkt mig så blev lite besviken. Resten av lovet har jag tagit det lugnt, gått några promenader och pluggat. Igår beställde jag också en studentklänning och ett par pumps från Nelly, hoppas bara nu på att både klänningen och skorna passar :)
 
I morron så börjar skolan igen men jag skulle ju inte tacka nej till lov i en vecka till om man säger så!! Efter skolan ska jag kanske gå en promenad med Lovisa. Nu blir det fruktsallad, MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0