Snart gäller det..

Nu har det gått ett tag sen jag skrev sist men har inte varit på blogg-humör, men det ska det bli ändring på. Den senaste tiden har jag försökt att umgås med mina kära vänner så mycket som möjligt då jag redan på torsdag tar flyttlasset till Örebro, är så sjukt nervös och spänd men det kommer nog bli hur roligt och bra som helst.
 
Igår spenderades dagen med Lovisa och idag spenderades eftermiddagen med Sofia då blev det härligt prat och promenad <3. Just nu sitter jag och tittar på idol och vilar upp mig efter en cykeltur. I morron står en dag tillsammans med Erika och packning på schemat :)
 
Tack Sofia för all hjälp med headern! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0