USCH!!

Då har man gått i skolan i lite mer än en vecka efter lovet! Just nu väntar jag på att sista lektionen ska börja så att jag kan sluta sen 15.30 men vad jag helt skulle vilja göra är att åka hem och sova!!! Saken blir ju inte bättre av att vi har muntliga nationella i morron och att det innebär att min kväll kommer innehålla plugg!
 
Sen jag skrev sist har jag i alla fall hunnit med en del roliga saker. I lördags var jag till exempel först på julmarknad i Julita och sen tog jag, Sofia och Alice bilen till Marieberg för lite shopping, fick med mig 2 blusar, en plånbok och en film hem :) tyvärr kunde inte Erika följa med så förhoppningsvis blir det en tur någonstans med henne också lite senare ;)
 
Jag får heller inte glömma att nämna att världens bästa Erika fick sitt körkort idag!! GRATTIS Erika jag visste att du skulle klara det, du är bäst!! :D <3
 
 
Här kommer också lite bilder från London, ska försöka lägga in fler inom de närmaste veckorna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0