Äntligen!

Ikväll är det äntligen dags att se Breaking Dawn, längtar :) Efter skolan blir det att träffa Sofia för först att äta lite, efter det blir det som sagt bio och sen avslutas kvällen med Tallås musikal! Eftersom att det nog blir en sen kväll så åker jag upp till Laggarhult och sover där, blir tyvärr ensam eftersom mormor och morfar är på Tenneriffa :P
 
Just nu sitter jag och väntar på att organisationen ska börja och sen ha matte så att jag får sluta och träffa Sofia. Jag har dock fått nackspärr och känner mig lite hängig så jag hoppas att jag inte blir sämre under kvällen, men hur jag än mår så ska jag se filem och musikalen, jag får proppa i mig massa alvedon!! :P Hoppas verkligen att jag inte börjar blir sjuk, vi har så mycket i skolan nu att jag inte tid för att vara hemma!! :S
 
Har under senaste tiden varit jätte sugen på att köpa en hund. Försöker övertala mamma och pappa att köpa en, för vem kan egentligen säga nej till den här lilla sötnosen!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0