Måndag 28/5-2012

Nu var det ett tag sen jag skrev igen men har inte haft lust att blogga! Har haft mycket plugg och sen har det ju varit så underbart väder :)!! Sen jag skrev senast har jag haft 2 körlektioner och de har gått väldigt bra. Övningskörde med mamma igår och det gick jättebra, äntligen känns det som att det går framåt :) Har haft två spanska-nationella och de gick tyvärr inte så bra och sen har jag haft matte-nationella och den tror jag faktiskt gick ganska bra, hoppas de i alla fall! ;P Den här veckan har jag de sista nationella i spanska och på torsdag har jag körlektion, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Nu har jag engelska och sen affärsjuridik och sen får jag äntligen åka hem, är sjukt trött!

Foto @SofiaForss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0