Huvudvärk!!

Sitter just nu i skolanoch väntar på att mamma ska komma och sen har jag mentorssamtal. Har suttit och pluggat i typ 2 timmar tills provet i morgon så har världens huvudvärk!! Nu slipper jag i alla fall sitta och plugga när jag kommer hem och kan istället bara ta det lungt!

I helgen har jag mest pluggat och umgåtts med Jenny (Jonas flickvän) när Jonas jobbade, mycket trevligt! Annars har det inte hänt nåt annat spännande.

Jag tycker så synd om Sofia som har varit sjuk i över en vecka nu! Du får krya på dig och hoppas du mår bättre!!:)

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTO

Tack finis!!! :)

Var i skolan idag för första ggn på 1 vecka, nu gäller det bara att ta igen allt! :)

2012-05-14 @ 18:12:49
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0