20 minuter..

Sitter på svenskan som också är sista lektionen för idag, slutar om cirkus 20 minuter. När jag har slutat blir det att övningsköra med mamma, hoppas verkligen att det kommer gå lika bra som det gjorde i söndags!!! ;P Igår tog jag en joggingrunda och tänkte försöka ta det idag igen när jag kommer hem, har ju bip-test på fredag så måste förbereda benen lite.

Måste bara säga att ibland blir jag så himla trött på vissa lärare, de tror att vi bara har deras ämne och ger oss massa nya saker att göra hela tiden. Vissa lärare är också så himla virriga att jag blir galen på dom!! Man ju säga att det är tur att vi bara har 2,5 veckor i skolan och sen är det SOMMARLOV!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0