SNÖ!!!

Sitter i korridoren och väntar på att alla ska komma till skolan. När jag vaknade i morse blev jag as förvånad när jag släppte ut katten och såg att det var snö ute, vi får hoppas att den här snön kommer ligga kvar så vi får lite julstämning! Igår gymmade jag efter skolan, det var skönt att komma igång igen men nu måste jag se till att köpa ett nytt kort, körde 30 minuter på löpbandet, 15 minuter ben och armar och sen 30 minuter på cross-trainern. Jag mådde jättebra tills jag satte mig på bussen, började må jättedåligt och det kände som att jag skulle spy. Det var nära att jag gick av bussen i Bie för jag mådde så himla dåligt. Resten av kvällen mådde jag fortfarande dåligt så jag gick och la mig halv nio.
Idag efter skolan blir det först solosång, sen klippa mig och efter det ska jag ta en fika mig Erika. Ska bli riktigt roligt att ses och få prata av sig lite för det var några veckor sen vi sågs senast. Ikväll ska både mamma och pappa på julbord så det blir en ensam kväll framför tv:n och tonfisksallad, MUMS!!
I morron blir det en händelserik dag, först jag jag och min projektgrupp till ICA Maxi vid 10, sen vid 13 ska jag till duveholmshallen och sjunga, efter det ska jag och klassen till safiren på UF-julmarknaden. Får se om jag hinner skriva något i morron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0