Prov!

Nu har det gått en vecka men har haft sjukt mycket i skolan så har inte prioriterat bloggen. Sen sist har jag jobbat, pluggat, haft FK-prov och lite annat. Vi har ju också haft klassfest hos Elvis. Måste säga jag blev förvånad att våran klass var så rolig! Hade en jätterolig kväll i alla fall.
Igår gick jag till Jöjje och sa att jag inte kunde fortsätta jobba där. Det är så himla mycket i skolan så jag känner att det blir fort stressigt för mig, sen ville ha att jag skulle jobba själv och eftersom att det är mitt första jobb så känner jag att jag nog vill ha folk omkring mig!
Idag har jag spanska, ekonomiprov, engelska och sen har jag håltimme de två sista lektionerna så jag slutar 11.55 :) Då blir det hem och plugga till spanska provet i morron. Ska också försöka ta en joggingtur. Jag får lite ångest för det har vart så mycket i skolan att jag inte hinner träna när jag kommer hem och jag har kanske inte ätit det bästa på sistone:p Men nu ska jag börja träna och äta bättre!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0