GOD JUL!

God jul på er allihopa, kanske blev lite i efterskott men har inte varit inne på datan sen i onsdags! Det blir väl så när man sitter med datorn flera timmar per dag i skolan! Har i alla fall haft en jättebra jul med god mat, släkten och mycket skratt. I lördags gick jag en promenad med mamma och sen hade vi lite paketöppning och kalle anka tittande hemma, sen på kvällen åkte vi till kusinerna och firade med pappas sida. Igår gick först jag och pappa en promenad i skogen och tittade där de har huggit ner skog, jättemysigt! Sen firade vi hos mormor och morfar. Är jättenöjd med mina julklappar, det är lite extra spännande för en julklapp hade inte kommit än så får se vad det är.

Idag har jag än så länge läst lite och tränat. Fick ett träningsset med gummiband med en tränings-dvd till så det är den som jag gjorde. Måste säga att det var jobbigt, kommer nog vara helt öm i kroppen i morron!! Resten av dagen ska jag nog läsa lite mer och sen bara mysa i soffan.


Fick en sån här av mamma och pappa fast i en annan färg och den är hur mysig som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0