Då är snön tillbaka!

När jag vaknade i morse var hela marken täckt med typ 1 dm snö, skönt med snö nu så man får lite julstämning!! Nu får vi bara hoppas att den ligger kvar tills jul, tittade på vädret nyss och det stog att det ska bli 6 plus grader på fredag! så vi får hålla tummarna. Den senaste veckan har jag inte gjort så mycket, mest hållt på med skolarbete och försökt att hitta julklappar, och nu är jag äntlingen klar med alla mina så himla skönt!!! Var på stan igår med mamma och pappa och köpte de sista, träffade också Jonas och Jenny så det blev en lunch med dom på Barken. Blev också en fika hos mormor och morfar och sen hem och satte mig coh pluggade i 2 timmar. På kvällen blev det filmmys med familjen (- Jonas) med "Jägarna", blev faktiskt förvånad för jag tycker inte om den första filmen alls men det här var faktiskt bra.

Idag blir en plugga dag, har finansieringsprov och en muntligredovisning i morron och tills på tisdag ska en skriftlig uppgift vara inne. Ska bli så himla skönt med Jullov, jag har verkligen blivit skoltrött den här terminen! Ikväll är det gospelavslutning så då blir det lite julmys med Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0