Sista lovdagen!

Sista dagen på lovet idag då!! Mår faktiskt okej idag så förhoppningsvis orkar jag gå till skolan i morron, man vill ju inte missa nåt. Det blev ingen klassfest igår, den blev iställd :( men ganska skönt för mig ändå för jag hade nog inte orkat gå så jag missade ju inte nåt! Är lite sur för att jag har varit sjuk halva lovet har ju inte hunnit göra nåt alls!! Jag skojade faktiskt innan lovet och sa att jag kommer nog bli sjuk på lovet, och det blev jag så klart. Nu sitter jag och lyssnar lite på musik, ska försöka göra lite läxor idag och sen kanske gå ut lite och få lite frisk luft. Ikväll blir det ingen gospel-kör för mig, har ont i halsen och är täppt i näsan så jag skonar alla och är hemma istället hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0